KID ACNE

KID ACNE (també conegut com EDNA) ve néixer a Malawi(un país sense sortida al mar ubicat al sudest d'Àfrica) el 1978, tot i que va créixer al Regne Unit i ara està afincat a Sheffield. Va començar a pintar graffiti el 1991, quan tenia 12 anys, animat per l'artista local SOLO ONE. Entre els seus múltiples treballs es troben fullets per a clubs, dissenys per a revistes alternatives, caràtules de cd i ilustracions per al seu propi llibre, Zebra Face, escrit pel seu amic SUNSHINE SOULJAH.
Les seves pintures acostumen a estar protagonitzades per personatges fantàstics que pinta en un estil que denomina Blood and Sand (Sang i sorra). A més del seu treball artístic a tret dos discos amb el seu propi segell, Invisible Spies. "Tot el que faig ara està relacionat amb el meu graffiti", diu. "Tinc el mateix enfoc al fer música i a l'ilustrar. El que he après amb el graffiti i els escritors ha tingut més valor que el que vaig aprendre a la facultat de belles arts. M'agrada traduïr les meves habilitats amb el graffiti a altres àmbits del meu treball. No hi ha res que m'interessi menys que prendre'm-ho seriosament i ser membre d'un club de graffiters o alguna cosa així".

NICOLAS GANZ, 2009, p.134 - 135).

Font: NICOLAS GANZ:Graffiti Arte urbano de los cinco continentes, Barcelona, 2009, Editorial Gustavo Gili, SL.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada